The Tin Mine (2005) Komedie Film Top

Komedie Film The Tin Mine i høy kvalitet. Komedie Filmer The Tin Mine i beste kvalitet. Komplett Movie The Tin Mine i topp videoformat. Danske Komedie Film The Tin Mine i HD-format. A Comedy Film The Tin Mine i beste titt på videoformat.


Du kan se en omfattende beskrivelse of The Tin Mine under:
  • Opprinnelig tittel : มหา'ลัย เหมืองแร่
  • Filmtittel i ditt land : The Tin Mine
  • År med film : 2005
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2005-05-26
  • Selskaper av film : GMM Tai Hub (GTH), Dedicate Ltd.,
  • Landene film : Thailand,
  • Språket i filmen : English, ภาษาไทย,
  • Filmens varighet : 105 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7
  • Youtube-ID av filmen : O-z0JcuJbUg
  • Oversettelse av film : EN,IT,
  • Filmaktører :Bill O'Leary (Tom (Sam's Brother)), Anthony Howard Gould (Sam (The Boss)), Sonthaya Chitmanee (Kai), Niran Sattar (John), Jumpol Thongtan (The Shopkeeper), Donlaya Mudcha (La-iad), Pijaya Vachajitpan (Arjin Panjapan), Jaran 'See Tao' Petcharoen (Grandpa Deang), Ajin Panjapan (Himself)

0454190

The Tin Mine er en levedyktig film utskilt av GMM Tai Hub (GTH), Dedicate Ltd., som bruker beskrivelse av filmen er "Set in 1950 and based on the series of autobiographical short stories by Archin Panjabhan, the beginning finds Archin expelled from Bangkok's Chulalongkorn University in his sophomore year. He is packed off to southern Thailand, where he supposedly has a job waiting for him. It's in a remote, mountainous jungle that doesn't even "rate a spot on the map", a place that is little but all-consuming red mud and seemingly endless, torrential downpours. Archin arrives, letter of recommendation in hand, at the mining company office, only to be told that there are no jobs. The company's superintendent, Sam, a stern Australian veteran of the Death Railway who asks Archin if he is willing to do manual labor. Archin answers to the affirmative and he's hired. He's even given a house of his own, (which happens to be haunted).". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste øreforstyrrende lydkvalitet og beste hovedrolle skuespillere.

hvis du bare fortsett å utforske for filmer etter tittel The Tin Mine, du er på det mest hensiktsmessige nettstedet. Her kan du se fremover se eller streaming og last ned den fra din egen mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Det er mulig også se et utrolig antall nyeste filmtitler uten å bruke en krone ved å registrere for å bli medlem. Du utelukkende tar to minutter å registrere samt nyt antall nyeste filmer gratis

... Se Full Movie The Tin Mine i toppkvalitet 720p ....




Director : Jira Maligool, Sound : Nared Sarapatsorn, Writer : Jira Maligool, Book : Ajin Panjapan, Producer : Jira Maligool, Cinematography : Chankit Chamnivikaipong, Production Design : Ek Iemchuen, Producer : Yongyoot Thongkongtoon, Costume Design : Apinya Chawarangkool, Executive Producer : Mingmonkul Sonakul, Editor : Pan Busabaan
Selvfølgelig, nå du kan se film om The Tin Mine helt lengde og få de forbindelse til dette bilder The Tin Mine i høykvalitetsvideo.


Tags: mine, thailand,