Waiting Alone (2005) Film Francuski Komedia

Nye Komedie Film Waiting Alone i beste titt på videoformat. Film Full Waiting Alone i beste Videoformat. Komödie Film Deutsch Waiting Alone i HD-kvalitet. Komedie Film Top Waiting Alone i beste kvalitet. Engelsk Komedie Film Waiting Alone i topp videoformat.


du vil finne komplett beskrivelse of Waiting Alone under:
  • Opprinnelig tittel : Du zi deng dai
  • Filmtittel i ditt land : Waiting Alone
  • År med film : 2005
  • Filmer sjanger : Comedy, Drama, Romance,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2005-08-10
  • Selskaper av film :
  • Landene film : China,
  • Språket i filmen : 普通话,
  • Filmens varighet : 107 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.8
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film :
  • Cast av film :Yuan Quan (Xiao Mi), Gao Yalin (Li Liang), Chow Yun-Fat (Fa Ge (cameo)), Li Bingbing (Liu Rong), Chao Wu (San), Gong Beibi (Li Jing), Xia Yu (Chen Wen), Qi Gao (Haitao)

0311041

Waiting Alone er en bedre film levert av arbeider med en beskrivelse av filmen er "Set in modern day Bejing, Waiting Alone is a coming-of-age story of Wen (Xia Yu), an antique shop owner and aspiring author who has just met the girl of his dreams. Waiting Alone shows us a China rarely seen in cinema, a China that is contemporary, hip and vibrant.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og godt hovedrolle skuespillere.

Hvis jeg noen gang først blir fortalt om denne filmen er jeg ikke helt sikker på i tilfelle jeg nyte idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg vil bruke å fortelle at jeg virkelig setter pris på. anbefaler jeg ekstremt denne filmen for folk som som de fleste sjanger Comedy, Drama, Romance, . kan du ha muligheten til se det som gave bare ved rett og slett bare klikke en knapp og registrer deg, det er mulig du kan se mange nyeste filmtitler som gave.

... Full Streaming Waiting Alone i HD-format 1080p ....




Director : Dayyan Eng
Selvfølgelig, nå du kan vise film forbundet med Waiting Alone fullt lengde og få de lenke til dette film Waiting Alone i høykvalitetsvideo.


Tags: