Guns & Talks (2001) Komedie Film Online

Amerikansk Komedie Film Guns & Talks i beste titt på videoformat. Film Full Guns & Talks i topp videoformat. Gode Komedie Film Guns & Talks i beste Videoformat. Komedie Film Top Guns & Talks i HD-format. Full Streaming Guns & Talks i høy kvalitet.


Du vil oppdage at du vil innse en komplett beskrivelse of Guns & Talks under:
  • Opprinnelig tittel : 킬러들의 수다
  • Filmtittel i ditt land : Guns & Talks
  • År med film : 2001
  • Filmer sjanger : Action, Comedy,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2001-10-12
  • Selskaper av film : Cinema Service,
  • Landene film : South Korea,
  • Språket i filmen : 한국어/조선말,
  • Filmens varighet : 120 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.7
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film : EN,KO,DE,ES,FR,
  • Filmaktører :Bang-jang), Kim Hak-cheol (Choi Bu-jung), Jang Jin (), Go Eun-mi (Oh Young-ran), Hyang-sa), Yun-jeong Min (Jin, Jung Jin-young (Inspector Cho), Im Won-hee (priest), Won Bin (Ha-yun), Shin Ha-kyun (Jung-woo), Son Hyun-joo (Tak Mun-bae), Oh Seung-hyeon (Office Worker 1), Shin Hyun-joon (Sang-yeon), Ryoo Seung-bum (Biker), Ha-ra Lee (Secretary), Jung Jae-young (Jae-young), Gong Hyo-jin (Female Office Worker), Lim Seung-dae (Office Worker 2), Jeong Gyu-su (Kim, Yoon Joo-sang (Mr. Ju), Cho Duck-hyun (Henchman)

0295368

Guns & Talks er den beste film levert av Cinema Service, med a beskrivelse av filmen er "Guns & Talks is a South Korean film released in 2001. Directed by Jang Jin, it is a comedy about two brothers and their two friends. These four form a group of assassins, who have attracted the attention of a couple of pesky detectives, Sergeant Kim and Inspector Cho.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og fineste og store hovedrolle skuespillere.

Selv om jeg først finn ut om denne filmen er jeg ikke helt sikker på i tilfelle jeg har lidenskap for h idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg kan bruke å snakke om vi virkelig liker. Jeg anbefaler denne filmen for de som som de fleste sjanger Action, Comedy, . kan se det for ingenting ved rett og slett klikke send inn og registrer deg, du muligens kan du sikkert se ultimate nyeste filmtitler gratis.

... Romantische Komedie Film Guns & Talks i beste kvalitet 1080p ....




Director : Jang Jin, Costume Design : Jeong-wook Sang, Production Accountant : Lee Sang-yeob, Costume Design : Hyeon-ju Ham, Set Decoration : Sang-man Oh, Cinematography : Hong Kyung-pyo, Special Effects : Chi-sun Min, Art Direction : Mi-ji Lee, Editor : Kim Sang-beom, Original Music Composer : Jae-kwon Han, Writer : Jang Jin, Producer : Kang Woo-Suk, Costume Design : Min-hye Yang, Visual Effects : Jeon-hyeong Lee
Visst, nå du kan vise film assosiert med Guns & Talks fullt lengde og ha de hyperkobling til dette film Guns & Talks i HD-kvalitet.


Tags: