Kalavani (2010) Amerikansk Komedie Film

Komedie Film Bedste Kalavani i høykvalitetsvideo. Film Kino Kalavani i topp videoformat. Romantische Komedie Film Kalavani i beste Videoformat. Komedie Filmer Topp Kalavani i HD-format. Komödie Film Deutsch Kalavani i beste kvalitet.


Du kan se komplett beskrivelse of Kalavani under:
  • Opprinnelig tittel : களவாணி
  • Filmtittel i ditt land : Kalavani
  • År med film : 2010
  • Filmer sjanger : Romance, Comedy,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2010-06-25
  • Selskaper av film : Sherali Films, Ayngaran International,
  • Landene film : India,
  • Språket i filmen : தமிழ்,
  • Filmens varighet : 144 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7
  • Youtube-ID av filmen : YfcrmueVKqY
  • Oversettelse av film : EN,
  • Cast av film :Thavasi (), Oviya Helen (Maheshwari), Thirumurugan (), Kanja Karuppu (Panchayathu), Vimal (Arivazhagan), Soori (Manikandan), Illavarasu (Ramasamy), Saranya Ponvannan (Lakshmi)
Stealer

1815775

Kalavani er den rette film levert av Sherali Films, Ayngaran International, hvilken funksjon a beskrivelse av filmen er "Arikki (Vimal) is a wastrel, who has led a vain and aimless life. He meets Maheshwari (Oviya), who then becomes the reason for his existence. After several comic escapades, the two elope but are chased by Maheshwari’s terrifying brother, who has sworn to avenge his humiliation by spilling Arikki's blood.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og fineste og store hovedrolle skuespillere.

Tilbake når jeg først lære om denne filmen er jeg ikke helt sikker på i tilfelle jeg kjærligheten idé eller nei. Etter å ha sett det jeg skal bare bruke å kommunisere det faktisk jeg virkelig setter pris på. anbefaler jeg ekstremt denne filmen for enkeltpersoner som har lidenskap for h sjanger Romance, Comedy, . som mulig se det gratis bare ved rett og slett bare klikke en knapp og registrer deg, det er mulig se et utrolig antall nyeste filmtitler gratis.

... Komedie Film Online Kalavani i HD-kvalitet 1080p ....




Editor : Raja Mohammad, Music : S S Kumaran, Writer : A. Sarkunam, Director : A. Sarkunam, Stunt Coordinator : Dhilip Subbarayan
Visst, nå du kan se film av Kalavani helt lengde og få de lenke til dette film Kalavani i HD-video.


Tags: